0item(s)

Din indkøbskurv er tom.

Product was successfully added to your shopping cart.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

HER PÅ SIDEN HAR VI SAMLET EN LANG RÆKKE SPØRGSMÅL SOM OFTE BLIVER STILLET

Jeg har ikke modtaget nogen ordrebekræftelse pr. email - er ordren gået rigtigt igennem?

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, er det en god ide at tjekke, om e-mailen er havnet i din mappe med uønsket post. Er det ikke tilfældet, er du velkommen til at kontakte os på firmagaver@bahne.dk.

Hvornår kan jeg forvente at min bestilling bliver leveret?

Som regel tager det ikke mere end 3-5 hverdage, inden dine varer når frem, inden dine varer når frem efter godkendelse af ordre bekræftelse.

Der er en fejl ved varen - hvad gør jeg?

Er der fejl eller mangler ved varen, bytter vi naturligvis til en anden vare. Kontakt os på firmagaver@bahne.dk eller tlf.: 6037 3018 for aftale om eventuel returnering af varen. Når der er tale om fejl og mangler, refunderer vi naturligvis portoen.

Kan jeg få tilsendt gaver på en bestemt dag?

Gaver må godt være opfindsomme, personlige - og så skal de helst nå frem den rigtige dag. Vi tilbyder derfor en gaveservice, hvor du får flot indpakning, personlig hilsen og fuld kontrol over, hvilken dag gaven leveres. Du skal blot bestille gaven minimum 3 hverdage, inden du ønsker gaven leveret. Indpakning og hilsen sørger vi for. 

Hvor kan jeg få mine varer sendt hen?

Uanset hvor i verden din gave skal sendes til, hjælper vi gerne med forsendelse, emballering og udfyldelse af diverse tolddokumenter.

Gavekort - hvor kan det bruges og hvor lang tid er det gyldigt?

Gavekort kan anvendes både på bahne.dk og i alle Bahnes butikker. Gavekortet er flot emballeret og indpakket. Bahnes gavekort er gyldigt i 3 år og er en god gaveidé, når du ikke lige ved, hvad du skal give, eller når du blot vil give modtageren frit valg. Køb gavekortet nemt og bekvemt her på webshoppen. Gavekortet kan sendes til dig eller leveres direkte til gavemodtageren. Køb gavekortet her